بلاگرها و محتوای خلاقانه آنها در شهرهای مختلف2020-12-21

لیست بلاگرهای معروف ایرانی جریان

شبنم در سال ۱۴۰۱، با دعوت طرف‌دارانش به کارهای خیر؛ توانست بسیاری از مشکلات افراد نیازمند را حل کند. او از طریق اینستاگرام نیز از مردم برای جمع‌آوری هزینه درمان کودکان معلول و بی‌بضاعت درخواست کمک می‌کرد؛ که همین موضوع سبب شد بسیاری از مخاطبان این کار او را کلاه برداری تلقی کنند. در اواخر سال ۱۳۹۹ بود که احمد معین همسر شبنم، خبر از مهاجرت آنها به خارج از کشور داد. چرا که همسرش متهم به جرائمی همچون فعالیت‌های تبلیغی علیه نظام، اشاعه فساد و فحشا، جریحه‌دار کردن عفت عمومی و همچنین انتشار محتوای مبتذل و مستهجن شده بود. او پس از ازدواج، به مدت چهار سال در شهر بابل زندگی و سپس به ساری نقل‌مکان کرده است. او در ۱۹سالگی وارد تیم ملی پرتاب وزنه جوانان بلاروس شد و در سال ۲۰۰۵ توانست نایب قهرمان مسابقات پرتاب وزنه باشگاه‌های اروپا شود.

گیل دخت«گیل دخت»، با حدود ۱۶۷ هزار فالوور، تجربیات سفر و طبیعت‌گردی خود را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد. او و سایر بلاگرهای معروف رشت و گیلان با نمایش اقامتگاه‌ها و کافه‌های خاص، برای تبلیغ خدمات گردشگری و محصولات محلی انتخابی موثر به شمار می‌آید. سحر طاهری«سحر طاهری»، با بیش از ۴۴۰ هزار فالوور، سبک زندگی خاص خود را که ترکیبی از مد محلی و مدرن است، به نمایش می‌گذارد. محتوای او توجه مناسبی را به زیبایی، پوشاک و جزئیات سبک زندگی جلب کرده است. این پیج برای تبلیغات پوشاک، محصولات زیبایی و خدمات مد انتخابی کارآمد به شمار می‌رود. اغلب، یک بلاگر لایف‌استایل ماجراهای زندگی خودش را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد؛ بنابراین می‌بایستی محتوایی که تولید می‌کند، درخور خواسته‌های کاربران باشد.

  • با گسترش کاربران شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات با بلاگرها و صفحات اینستاگرامی به یکی از راه‌های اصلی جذب توجه مخاطبان و رشد کسب‌وکارها تبدیل شده است.
  • {
  • با اشتراک‌گذاری زندگی روزمره خود به‌عنوان مادر، محتوای خانوادگی و دلگرم‌کننده‌ای ارائه می‌دهد.
  • |}
  • همکاری با بلاگرهای بومی و پیج‌های تاثیرگذار این منطقه، فرصتی عالی برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا محصولات یا خدمات خود را به طیف گسترده‌ای از مخاطبان بومی و گردشگران معرفی کنند.
  • افراد با تخصص‌های مختلف مانند ویرایشگران و مدیران اجتماعی می‌توانند به شما در اداره و بهبود محتوایتان کمک کنند.
  • {
  • اگر به غذاهای شهرها و کشورهای مختلف علاقه‌مند هستید به طور حتم می‌توانید در این مسیر موفق باشید.
  • |}{
  • برای اینکه همکاری شما با بلاگرها نتیجه‌بخش باشد، باید ابتدا یک استراتژی دقیق طراحی کنید.
  • |}

رسانه‌های اجتماعی نقش حیاتی در افزایش دیده‌شدن و جذابیت شهرها دارند و به آنها کمک می‌کنند تا ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را معرفی کنند و به شهرت برسند. بلاگرهای سفر، با اشتراک‌گذاری تجربیات خود از این جاذبه‌ها، می‌توانند خدمات تورها و آژانس‌های مسافرتی را به‌صورت حرفه‌ای تبلیغ کنند. بلاگرها در زمینه املاک و خانه باید متناسب با هر قشری از جامعه، عکس‌ها و فیلم‌هایی را تهیه کنند و با ارائه طرح و ایده جذاب به جذب فالور بیشتری بپردازند. بلاگر املاک و خانه به توضیحاتی در زمینه خرید و فروش ملک، اجاره دادن آن، محل قرار گرفتن ملک و شهر یا کشور مورد نظری که قرار است ملک یا خانه در آن خرید یا فروش، رهن و اجاره داده شود، می‌پردازند. در این روش، بلاگرها از طریق قرار دادن لینک های همکاری در فروش، از فروش محصولات درآمد کسب میکنند. عرفان علیرضایی یکی از بلاگرهای ب سابقه حوزه طنز است که در اینستاگرام به چهره‌ای معروف و محبوب تبدیل شده است.

اگر به طنز علاقه دارید، حتماً پیج او را دنبال کنید و از کلیپ‌های طنز و خلاقانه او بهره‌مند شوید. در میان انبوه شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام به دلیل محبوبیت بالا و تنوع محتوایی، بستر اصلی فعالیت بلاگرهای معروف ایرانی محسوب می‌شود. کسب‌وکارهای مختلف از این فرصت استفاده می‌کنند تا با همکاری بلاگرها، محصولات و خدمات خود را به جامعه هدف معرفی کنند. در این مقاله، علاوه بر معرفی لیست بلاگرهای معروف ایرانی مناسب برای تبلیغات، نکات مهم و کلیدی در انتخاب بلاگر مناسب را بررسی می‌کنیم.

این نوع از بلاگری یکی از پر طرفدارترین‌ها در بین افراد است زیرا در زمینه‌های مختلفی مانند تمرینات بدنی، نکات تغذیه، اخبار ورزشی و رویداد ورزشی فعالیت دارند. پس از انتخاب موضوع، باید یک پلتفرم مناسب برای انتشار محتوای خود پیدا کنید. وردپرس، بلاگ و یا شبکه های اجتماعی ای مثل اینستاگرام یا یوتیوب از محبوب ترین ابزارها برای شروع کار شما هستند. خوب است به این نکته توجه داشت باشید که فشن بلاگر با مدل شدن تفاوت هایی دارد. سپیده بزمی پور، پس از هشت ماه آشنایی با شاهرخ استخری در کشور بلژیک؛ سرانجام در سال ۱۳۹۰ با او ازدواج کرد. سپس آن‌ها برای ادامه زندگی و کار به ایران بازگشتند و در حال حاضر در شهر تهران سکونت دارند.

عنوان «پایتخت گردشگری مجمع شهرهای آسیایی» برای اصفهان هویت‌ساز است

«مهدیس» با بیش از ۱ میلیون فالوور، یکی از بلاگرهای غذا در ایران است که با رستوران‌گردی مخاطبان زیادی را جذب کرده است. او در زمینه غذا و آشپزی فعالیت می‌کند و رستوران‌ها با معرفی غذاها توسط او بیشتر دیده می‌شوند. باتوجه‌به تنوع مخاطبان در تهران، انتخاب بلاگرهای تهرانی مناسب برای کسب‌وکار شما، می‌تواند به افزایش دیده‌شدن و جذب مشتریان جدید کمک کند.

سمیرابلاگر خانوادگی با بیش از ۷۴ هزار فالوور است و محتوای خود را به تجربیات خانوادگی و زندگی روزمره اختصاص داده است. تعامل خوب پیج او، این صفحه را برای تبلیغ محصولات خانوادگی و خدمات اقامتی کاربردی می‌کند. فریده رخشاد«فریده رخشاد»، با بیش از ۳۵۰ هزار فالوور، محتوایی آرام و مرتبط با سبک زندگی خانوادگی و صنایع‌دستی تولید می‌کند. او با ارائه محتوایی الهام‌بخش، برای تبلیغ خدمات خانگی، صنایع‌دستی و سفرهای خانوادگی گزینه‌ای مناسب است. چشم‌اندازهای زیبای شمال، بستری مناسب برای تبلیغ برندهای لوکس مانند لباس‌های تابستانی، محصولات آرایشی و خدماتی مانند اسپا یا ماساژ است. بلاگرهای مازندرانی و گیلانی که روی سبک زندگی لوکس متمرکز هستند می‌توانند به انتقال این حس کمک کنند.

محتوای پیج او با داشتن حدود ۵۹۴ هزار فالوور می‌تواند به برندهای لباس برای معرفی استایل‌های مدرن کمک کند. بلاگرهای موضوعی معمولاً در مورد موضوعات خاصی مانند مد، زیبایی، غذا، فیلم، کتاب‌ها، ورزش، فیتنس، گیاه‌خواری و سلامتی نوشته و محتوا ایجاد می‌کنند. آن‌ها تخصصی در زمینه خود هستند و به معرفی محصولات،ترفندها، و آخرین روند‌ها در زمینه مورد علاقه خود می‌پردازند.

بلاگران هنری و فرهنگی به تبدیل تجربیات هنری، ادبی، موسیقی، و هنرهای تجسمی خود به محتوای دلچسب برای مخاطبان می‌پردازند. آن‌ها معمولاً اثرات هنری خود را به نمایش می‌گذارند و در مورد آثار هنری و فرهنگی مختلف نقدها و تحلیل‌ها ارائه می‌دهند. این افراد با ایجاد محتواهای زیبا و خلاقانه توانایی ایجاد ارتباط عاطفی قوی با مخاطبان خود را دارند و جامعه مجازی را با زیبایی و هنر پر می‌کنند. بلاگر، عبارت است از یک شخص یا فردی که محتواهای چند رسانه‌ای مانند مطالب نوشتاری، تصاویر، و ویدیوها را در شبکه‌های اجتماعی یا وبلاگ‌ها به اشتراک می‌گذارد تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند.

این افراد با توانایی‌های خود می‌توانند به کسب‌وکارها در معرفی محصولات و خدماتشان کمک کنند. با توجه به رشد روزافزون اینفلوئنسر مارکتینگ، پیش‌بینی می‌شود که در آینده، این بلاگرها نقش بیشتری در بازاریابی و تبلیغات ایفا کنند. «مرمر یعقوبی» با اشتراک‌گذاری سبک زندگی، مد و استایل، دنبال‌کنندگان زیادی را جذب کرده است.

او تجربیات خود را به‌صورت محتوای صمیمی با ۵۲۹ هزار دنبال‌کننده به اشتراک می‌گذارد. برندهای کودک‌محور می‌توانند در محتوای خانوادگی این بلاگر بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. «یاسمینا» بلاگری فعال در حوزه مد و استایل است که محتوای آموزشی و الهام‌بخش ارائه می‌دهد. او ایده‌های خلاقانه در زمینه استایل و لباس را به مخاطبان معرفی می‌کند.

شمال ایران با جذابیت‌های طبیعی و گردشگری بی‌نظیر خود، همواره یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای مسافران به‌ویژه از شهرهای بزرگ مانند تهران، اصفهان و شیراز بوده است. این جریان همیشگی از مسافران، گیلان و مازندران را به بازاری پویا برای تبلیغ در پیج بلاگرهای شمالی به‌صورت هدفمند تبدیل کرده است. نگین عابدزاده؛ اینفلوئنسری که از سال ۹۲ در حیطه بلاگری لایف‌استایل فعالیت می‌کند و از مشهورترین بلاگرهای ایرانی به شمار می‌رود. او ایران‌گرد و جهان‌گردی ایرانی است که خاطرات تصویری سفرهایش را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک می‌گذارد.

کیفیت محتوای آنها متوسط است و تصاویر جذاب و خارق العاده‌ای هم ندارند. آنها متعهد به موضوع خاصی نیستند و با موضوع‌‌‌های مختلفی تولید محتوا می‌کنند. این بلاگرها معمولا زندگی جذابی دارند یا این طور که صفحه‌‌شان نشان می‌دهند، در زندگی‌‌ خود مشکلی ندارند. مدل‌‌‌های لباس، آنهایی که سراغ میکاپ می‌روند، خانم‌‌‌های خانه‌دار و بلاگرهایی که سبک زندگی‌‌شان را نمایش می‌دهند در این دسته قرار می‌گیرند.

{
  • خود کلمه بلاگ به معنی نشریه آنلاین یا وب سایتی است که همیشه در حال تولید محتوا است.
  • {
  • او ایران‌گرد و جهان‌گردی ایرانی است که خاطرات تصویری سفرهایش را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک می‌گذارد.
  • |}{
  • او که از سال ۱۳۹۴ کار خود را آغاز کرده، به‌معنی واقعی کلمه فودبلاگر است و از طریق بلاگری، آموزش آشپزی و فروشگاه آنلاین نواب کسب درآمد می‌کند.
  • |}
  • کیفیت محتوای آنها متوسط است و تصاویر جذاب و خارق العاده‌ای هم ندارند.
  • همکاری با بلاگرها  به برندها کمک می‌کند تا پیام خود را به‌طور مستقیم و موثر به گروه‌های هدف مورد نظرشان برسانند.
  • {
  • اگر خلاق هستید و در زمینه خاصی از شناخت کافی برخوردار می‌باشید، می‌توانید به عنوان یک بلاگر در اینستاگرام به فعالیت بپردازید و از این طریق کسب درآمد کنید.
  • |}
|}

صدف که در زمینه بیوتی بلاگری موفق شده، این روزها به بلاگری در حوزه‌های سفر، زندگی روزمره و مد و فشن هم روی آورده است. او از طریق تبلیغ برندهایی مانند سیگما، ورونیک و شین در فضای مجازی کسب درآمد می‌کند. هدی رستمی جزو آن دسته از بلاگر های معروف ایرانی است که همیشه در سفر به سر می‌برند. او با سفرهایش قصد دارد تا ایران را به کشورهای دیگر بشناساند و البته برای مخاطبانش از سفرهایی که به کشورهای دیگر دارد تولید محتوا کند. او در حال حاضر از طریق اداره تورهای گردشگری و تبلیغات در فضای مجازی کسب درآمد می‌کند. یکی از مشهورترین بلاگر های ایرانی اینستاگرام این روزها که در سایر شبکه‌های اجتماعی هم طرف‌داران بسیاری دارد، نواب ابراهیمی است.

اگر می‌خواهید کمپین‌های تبلیغاتی‌تان دقیقا به هدف بخورد، جریان به شما این امکان را می‌دهد تا با بلاگرهای تاثیرگذار همکاری کنید و محتوای برندتان را به مخاطبانی که به دنبال آن هستند، معرفی کنید. از ایجاد کمپین‌های جذاب گرفته تا تجزیه‌وتحلیل عملکرد، پلتفرم جریان تمام ابزارهایی که برای موفقیت در تبلیغات نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. «نگین دخیلی» در زمینه آشپزی و رستوران‌گردی فعالیت دارد و تجربه‌های خود را با حدود ۲۹۹ هزار مخاطبش به اشتراک می‌گذارد. تبلیغات غذاهای خاص و تجربه‌های رستورانی در این صفحه جذابیت بیشتری پیدا می‌کنند. امروزه بلاگری به یک شغل و فرصت درآمدزایی تبدیل شده است که در ایران نیز تعداد زیادی از افراد به آن روی آورده‌اند.

این فرصت جذاب به افراد امکان می‌دهد تا با ایجاد محتواهای خلاقانه و مفید در فضای مجازی به درآمد بپردازند. در بخش بعدی، به بررسی روش‌های مختلف درآمدزایی برای بلاگران در ایران خواهیم پرداخت. بلاگران زندگی روزمره به اشتراک گذاری جزئیات زندگی خود، تجربیات روزانه، مشکلات و لذت‌های زندگی شخصی می‌پردازند. آن‌ها معمولاً با صداقت و شفافیت در مورد زندگی شخصی خود نوشته یا ویدیوهایی تولید می‌کنند تا با مخاطبان خود ارتباط صمیمی برقرار کنند. این اشخاص توانایی ایجاد ارتباط نزدیک با مخاطبان خود و به اشتراک گذاری دیدگاه‌های ارزشمند در مواجهه با چالش‌های زندگی روزمره را دارند.

در این میان کسانی هم هستند که همواره سعی در تولید محتوای مناسب، درخور شعور مخاطبان و کاربران در فضای مجازی دارند. برای شناخت دقیق این افراد می‌بایستی به طور کامل داستان‌ها و توضیحاتشان را در صفحات خود با شما به اشتراک می‌گذارند دنبال کنید. شبنم در تهران متولد شد، اما بعدها همراه همسرش به آمریکا و بعد ترکیه مهاجرت کرد. او یکی دیگر از بلاگرهای باسابقه در زمینه لایف استایل یا سبک زندگی است. او از جمله بلاگرهایی به شمار می‌رود که تلاش می‌کنند با تبلیغ محصولات آرایشی و بهداشتی کسب درآمد کنند. خیلی از بلاگر های معروف ایرانی طنز و کمدی را مبنای کارشان قرار می‌دهند.

رسانه‌های گوناگون درآمد ماهیانه او را حدود ۵۰ میلیون تومان حدس زده‌اند. سنگاپور با استفاده مؤثر از ویدئوهای بصری توانسته است هویت خود را به‌عنوان یک شهر طراحی و خلاق تقویت کند و با ترویج تجربیات منحصربه‌فرد، جذب سرمایه‌گذاران و گردشگران را تسهیل نماید. این رویکردها نه‌تنها برندسازی شهری را تقویت می‌کند بلکه موجب رشد اقتصادی پایدار نیز شده‌اند.

Contact Us
https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
Email: info@tikshahr.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

این جدول شامل لیستی از بلاگرهای معروف ایرانی است که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند. در آن زمان به‌جای اینکه علاقه‌مندان به نوشتن و تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنند، در وبلاگ‌ها مطلب می‌نوشتند و مخاطبان خاص خود... او در اوایل جوانی به شهر واشنگتن در آمریکا رفت تا در آنجا طراحی دکوراسیون داخلی بخواند. او علاوه‌بر فعالیت در زمینه مد، بلاگر حوزه معماری و طراحی داخلی هم هست.

یکی از محبوب‌ترین موضوعات برای تکنولوژی بلاگرها و مخاطبانشان؛ معرفی نرم‌افزارهای کاربردی و طریقه استفاده آن‌هاست. هرچه این معرفی کامل‌تر و جامع‌تر باشد در جذب مخاطبین موفق‌تر عمل خواهد کرد. برای مثال معرفی برنامه‌های عکاسی و فیلم‌برداری و یا نت‌نویسی ممکن است برای عموم افراد قابل‌استفاده باشد. شهرها می‌توانند با استفاده از ابزارهای تحلیلی موجود در رسانه‌های اجتماعی، کمپین‌های تبلیغاتی خود را به‌گونه‌ای طراحی کنند که بیشترین تأثیر را بر مخاطبان هدف داشته باشند. با داشتن اطلاعات دقیق درباره مخاطبان، می‌توان پیام‌های تبلیغاتی را به‌گونه‌ای تنظیم کرد که با علایق و نیازهای خاص هر گروه همخوانی داشته باشد.

{
    {
  • بلاگر، عبارت است از یک شخص یا فردی که محتواهای چند رسانه‌ای مانند مطالب نوشتاری، تصاویر، و ویدیوها را در شبکه‌های اجتماعی یا وبلاگ‌ها به اشتراک می‌گذارد تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند.
  • |}{
  • تهران با داشتن بلاگرهای فعال در زمینه‌های مختلف، فرصت‌های زیادی برای برندها فراهم می‌آورد تا پیام خود را به شکل هدفمند به مخاطبان مناسب منتقل کنند.
  • |}
  • امروزه یکی از بحث‌های داغ حوزه‌های بلاگری در ایران، لایف‌استایل بلاگر است.
  • ثبت‌نام در پنل جریان رایگان است و در پنل خودتان می‌توانید لیست بلاگرهای تبریزی و سایر شهرها را به همراه تعرفه و اطلاعات آن‌ها مشاهده و انواع کمپین‌های تبلیغاتی را با کمک آن‌ها اجرا کنید.
  • این جریان همیشگی از مسافران، گیلان و مازندران را به بازاری پویا برای تبلیغ در پیج بلاگرهای شمالی به‌صورت هدفمند تبدیل کرده است.
  • {
  • این افراد به اشتراک گذاری تجربیات خود از سفر به نقاط مختلف جهان میپردازند و معمولاً به دنبال الهام بخشی به دیگران برای کشف جهان اند.
  • |}
|}

همین موضوع سبب شده تا برخی از آنها به شهرت و درآمد فوق‌العاده‌ای هم برسند. انتخاب بلاگر مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است و باید براساس حوزه فعالیت، میزان تعامل و همخوانی مخاطبان با برند انجام شود. در پلتفرم تبلیغات جریان می‌توانید لیست بلاگرهای معروف ایرانی به همراه تعرفه آن‌ها را به‌صورت رایگان مشاهده کنید. در این بخش به معرفی برخی از بلاگرهای معروف ایرانی می‌پردازیم که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و برای تبلیغات مناسب هستند. بلاگرهای تخصصی عمدتاً در حوزه‌های علمی، تکنولوژی، پزشکی، و موضوعات مشابه فعالیت می‌کنند. بلاگرهای تخصصی به عنوان منابع معتبر و مورد توجه در زمینه‌های خاص شناخته می‌شوند و تاثیر بسزایی در انتقال دانش و اطلاعات به مخاطبان خود دارند.

کسانی که به طبیعت و هیجان سیر و سفر علاقه دارند در این دسته قرار میگیرند. کسانی همیشه در حال سفر به مکان های جذاب و دیدنی هستند و با استفاده از شبکه های اجتماعی، وبلاگ و صفحه های شخصیشان به معرفی این مکان ها به دیگران و انتقال تجربیاتشان میپردازند. با این کار طرفداران بسیار زیادی جمع میکنند و با معرفی لوکیشن های تاریخی و معروف شهرهای مختلف توجهات زیادی را به خود جلب میکنند. همیشه در سفر بودن و خانه به دوشی از مشخصات اصلی این افراد است و به همین علت است که این بلاگرها سر زنده و شاداب هستند. شاید شما هم در اینستاگرام یا شبکه های اجتماعی دیگر افراد مختلفی را دیده اید که در یک زمینه خاص فعالیت کرده و پست و استوری میگذارند.

تبلیغات توسط بلاگرهای مازندرانی و گیلانی فعال در سفر و طبیعت‌گردی تاثیر زیادی بر فروش این محصولات دارد. تفریحات آبی مثل قایق‌سواری، جت اسکی و خدماتی مانند اجاره تجهیزات غواصی و تورهای دریایی می‌توانند از طریق پیج‌ها و بلاگرهای مرتبط با گردشگری و طبیعت معرفی شوند. این نوع تبلیغ در پیج بلاگرهای شمالی باعث افزایش آگاهی از برند و رزروهای بیشتر می‌شود.

شهر اصفهان با صنایع خلاق می‌تواند به تنهایی قطب رفع مشکل بیکاری کشور شود

  • بلاگران زندگی روزمره به اشتراک گذاری جزئیات زندگی خود، تجربیات روزانه، مشکلات و لذت‌های زندگی شخصی می‌پردازند.
  • {
  • دسته بندی‌‌‌های مختلفی هم برای انواع بلاگرها وجود دارد که در زیر می‌توانید یکی از این دسته بندی‌‌‌ها را مشاهده کنید.
  • |}{
  • این کار به شما کمک می‌کند تا جمعیت مخاطبانتان را افزایش دهید و به عنوان منبعی معتبر در حوزه‌ی خود شناخته شوید.
  • |}
  • «مهسا باصری»، با داشتن حدود ۶۸۰ هزار دنبال‌کننده، مهندسی پرانرژی است که عشق به سفر و خانواده را در محتوای خود به اشتراک می‌گذارد.
  • {
  • سپهر زمانی تاکنون با شرکت‌ها و کمپانی‌های متعددی همکاری داشته؛ که از این لحاظ موفق‌ترین تکنولوژی بلاگرها به شمار می‌رود.
  • |}
  • ابتکاراتی همچون برگزاری مسابقات برای تولید محتوای بصری مرتبط با سایت‌های میراث محلی به جذابیت جامعه کمک و گردشگری را ترویج می‌کند.

در یک تعریف ساده فشن بلاگر کسی است که به دنیای مد و لباس علاقه دارد و با استفاده از قدرت رسانه های دیجیتالی در این زمینه به تولید محتوای متنی، ویدیویی یا تصوری میپردازند. مژده لایف«مژده لایف» از بلاگرهای معروف رشت و گیلان است و با بیش از ۱۷۰ هزار فالوور، فرهنگ بومی و سبک زندگی گیلانی را به تصویر می‌کشد. او با معرفی رستوران‌های سنتی، روستاها و محصولات محلی، انتخابی مناسب برای تبلیغات مرتبط با اقامتگاه‌های بومی و صنایع‌دستی محسوب می‌شود. دلخوشی‌های آزاده«آزاده»، بلاگر خانواده محور با بیش از ۳۴۰ هزار فالوور، لحظات شاد خانوادگی و سبک زندگی روزمره خود را با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد. تعامل بالا و صمیمیت محتوای او، این پیج را برای تبلیغات محصولات کودک، خدمات تفریحی خانوادگی و لوازم خانگی مناسب کرده است.

{

بلاگرهای آشپزی

|} {
  • اگر در گوگل یا اینستاگرام نام غذاهای ایرانی را جست‌وجو کنید، حتما نام بلاگ «از مامانم یاد گرفتم» را هم در فهرست جست‌وجوی خود می‌بینید.
  • ترکیب طرز فکر مناسب با یادگیری مهارت‌های کاربردی، معجزه می‌کند و شما را با موتور بسیار قدرتمندی به سمت اهدافتان به حرکت درمی‌آورد.
  • {
  • «مهدی صارمی» بیش از ۱ میلیون فالوور دارد و به تولید محتوای طنز و هنری می‌پردازد.
  • |}
  • آمستردام به‌طور مؤثر از ویدئوهای بصری به‌عنوان بخشی حیاتی از استراتژی برندسازی شهری خود استفاده می‌کند و از این طریق جذابیت جهانی خود را افزایش می‌دهد و گردشگران را جذب می‌کند.
  • {
  • این پلتفرم‌ها با تقویت ارتباطات، تشویق مشارکت جامعه، استفاده از محتواسازی بصری، افزایش دسترسی و ارائه فرصت‌های بازاریابی استراتژیک، تصویری مثبت و جذاب از شهرها ایجاد می‌کنند.
  • |}{
  • او در حال حاضر از طریق اداره تورهای گردشگری و تبلیغات در فضای مجازی کسب درآمد می‌کند.
  • |}
|}

یعنی مردم به هرکسی که در اینستاگرام پست بیشتر و دنبال‌کننده زیادتری داشته باشد بلاگر می‌گویند. رسانه‌های اجتماعی تلاش‌های برندسازی مشارکتی شهری را افزایش می‌دهند و شهروندان می‌توانند ایده‌ها و بازخوردهای خود را در مورد استراتژی‌های برندسازی ارائه دهند. این رویکرد مشارکتی نه‌تنها روند برندسازی را غنی‌تر می‌کند، بلکه موجب افزایش مشارکت و حمایت جامعه از ابتکارات برندسازی می‌شود. ذی‌نفعان می‌توانند به‌طور مشترک محتوایی را ایجاد کنند که منعکس‌کننده هویت شهر باشد و منجر به یک تصویر برند منسجم‌تر شود. این هم‌آفرینی حس مالکیت را در بین ساکنان تقویت می‌کند و پیوند آنها را با برند شهر افزایش می‌دهد.

سوگل شاکری جزو محبوب‌ترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام است که در حوزه سبک زندگی فعالیت می‌کند. نمی‌توان به طور قطعی مشخص کرد که هریک از این افراد چه میزان دریافتی خواهند داشت. اما می‌توان از طرق مختلفی پیش‌بینی کرد که کدام یک از بلاگرها، درآمد بیشتری نسبت به بقیه دارد.

از آنجا که بلاگری به یک فرآیند پویا و تکاملی تبدیل شده است، آمادگی برای یادگیری مداوم و پیشرفت ضروری است. این شهر به‌عنوان بخشی از ابتکار ملی «ژاپن باحال»، از داستان‌سرایی بصری برای ارتقای تصویر جهانی خود به‌عنوان یک مرکز فرهنگی استفاده می‌کند. هدف از این ابتکار، ترویج فرهنگ و سبک زندگی ژاپنی از طریق محتواهای ویدئویی جذابی است که ویژگی‌های منحصربه‌فرد توکیو را به تصویر می‌کشد. سبک زندگی و تجربیات روزمره خود را به زبان ساده و کاربردی ارائه می‌دهد و تلاش می‌کند فضایی دوستانه برای ۱۶ هزار مخاطب خود ایجاد کند. برای تبلیغ محصولات سبک زندگی، ابزارهای خانگی و خدماتی که حس راحتی و کاربردی‌بودن را منتقل می‌کنند، گزینه‌ای مناسب به‌شمار می‌رود.

  • یکی از بلاگرهای موفق حوزه تکنولوژی، که در فضای مجازی به‌خصوص اینستاگرام فعالیت می‌کند و به کار تولید محتوای آموزشی مشغول است؛ سینا عزتی است.
  • {
  • تصاویر جذاب از غذاهای خوشمزه و ویدئوهای آموزش آشپزی به روشی خلاقانه هر کسی را وسوسه می‌کند تا آشپزی کند.
  • |}
  • درآمد بلاگرها امروزه در فضای مجازی بسیار بالاست و به همین دلیل است افراد زیادی را میبینید که برای بلاگر شدن تلاش میکنند.
  • {
  • با گذراندن زمان و رشد کانال یا صفحه خود، ممکن است نیاز به تشکیل تیم داشته باشید.
  • |}{
  • این روزها در فضای اینترنت این دو واژه معنایی نزدیک به هم پیدا کرده و خیلی ها آنها را اشتباه میگیرند یا حتی هم معنی در نظر میگیرند.
  • |}
  • پس از گذشت زمان کوتاهی سینا عزتی با یک تیم مجرب شروع به کار کرد و توانست با برنامه‌هایی مثل فتوشاپ، ایلاستریتور و پریمیر آشنا شود.

البته هدف اصلی همه بلاگرها کسب درآمد از طریق اینستاگرام است و افراد بسیاری از این طریق درآمدزایی می‌کنند. موسیقی یکی از شاخه های پرطرفدار خصوصا در بین جوانان است و بلاگرهای موسیقی اغلب با نواختن قطعه هایی از موزیک‌ها، کاربران را به خود جذب می‌کنند. این بلاگرها، اغلب با تولید محتوا در زمینه بزرگان موسیقی دنیا و نقد و بررسی آن‌ها مخاطبان بسیاری را جذب می‌کنند. کسانی که با نظر آنها موافق بودند و به نحوی طرفدارشان محسوب میشدند باید برای دستیابی به نظریات بلاگرها به وب سایت یا وبلاگ آنها میرفتند و با آنها در ارتباط قرار میگرفتند. رشت شکمو«رشت شکمو»، با بیش از ۱۰۳ هزار فالوور، محتوایی سرگرم‌کننده و طنزآمیز درباره غذاها و رستوران‌ها تولید می‌کند. مخاطبان این پیج به نقدها و معرفی‌های خلاقانه او اعتماد دارند، بنابراین برای تبلیغ رستوران‌ها و خوراکی‌های خاص انتخابی عالی محسوب می‌شود.

سروین بیات این روزها بیشتر از فشن بلاگری در حوزه طراحی داخلی فعالیت می‌کند. به‌گفته خود او، پس از زندگی در ۴ قاره و ۶ کشور و بیش از ۱۰ شهر مانند واشنگتن، لندن، سیدنی و آمستردام، در حال حاضر در اروپا اقامت دارد. «زهره فراست» با داشتن حدود ۱۹۰ هزار فالوور، بلاگری در حوزه گردشگری و طبیعت‌گردی است. او تجربیات سفرهای خود را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد و فرهنگ‌های مختلف را معرفی می‌کند. برندهای مرتبط با حوزه گردشگری با تبلیغ خدمات خودشان در این پیج، بیشتر دیده می‌شوند. «کمند» با دستور پخت‌های ساده و جذاب، به معرفی غذاهای جدید و آسان می‌پردازد.

ازآنجاکه انتخاب دقیق و هوشمندانه برای تبلیغات تاثیر زیادی در رشد کسب‌وکار شما دارد، این راهنما می‌تواند نقطه شروعی باشد تا تبلیغاتی هدفمند و موثر را اجرا کنید. یونسکو شهرهای خلاق را بر اساس فعالیت اصلی آن‌ها به هفت حوزه از جمله ادبیات، فیلم، موسیقی، صنایع دستی و هنرهای بومی، طراحی، هنرهای رسانه‌ای و خوراک‌شناسی تقسیم کرده است. به یاد داشته باشید که موفقیت در دنیای بلاگری نیازمند زمان و تلاش زیادی است و ممکن است نیاز به صبر و شکیبایی داشته باشد. اما با توجه به تخصص، ارتقاء مداوم محتوا، و برنامه‌ریزی به مدت طولانی، می‌توانید به یک بلاگر موفق در ایران تبدیل شوید. گفتنی است تکنولوژی بلاگرها در زمینه برنامه‌نویسی‌های کامپیوتری و توسعه‌دهنده‌های وب تخصص دارند و از این راه نیز کسب درآمد می‌کنند. آیا شما هم به دنبال هیجان و آشنا شدن با دنیای جادویی تکنولوژی هستید؟ حتماً سری به صفحات مجازی تکنولوژی بلاگرها بزنید.

شادی گنجی این روزها درباره فرهنگ و آداب‌ورسوم اقوام ایرانی مطلب می‌نویسد و برای علاقه‌مندان به باستان‌شناسی دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند. یکی از قدیمی‌ترین بیوتی بلاگر های ایرانی صدف مسائلی یا همان صدف بیوتی است. او در رشته شیمی تحصیل کرده و طبق گفته خودش، آرایشگری را از ویدئوهای آموزشی یوتیوبرها در یوتیوب آموخته است. «نعناع» حدود ۱۸۱ هزار فالوور دارد و در زمینه طراحی جواهرات فعالیت می‌کند. او با خلاقیت و نوآوری در طراحی، مخاطبان خاص خود را جذب کرده و تعامل خوبی با آن‌ها دارد. جواهرات دست‌ساز و دارای طراحی‌های خاص، با تبلیغ این بلاگر بیشتر به چشم می‌آیند.

اما با پیشرفت های عصر حاضر نوع دیگری از آن ظهور کرده است و همچنان در حال تحول است. کسانی در گذشته بوده اند که درمورد زمینه ای صاحب نظر بوده و با استفاده از وبلاگ هایی درباره آن موضوع خاص اظهار نظر میکردند. یکی از جنجالی‌ترین اقدامات سپیده بزمی‌پور و همسرش شاهرخ استخری، افتتاح فروشگاه‌های سنجاق که در زمینه طلافروشی و فروش اینترنتی جواهرات فعال‌اند، بود.

فود بلاگر یا بلاگر غذا کسانی هستند که به طرق مختلفی حتما با آنها برخورد داشته اید. بعضی از آنها با سرزدن به رستوران های مختلف و مزه کردن غذای آنجا به نقد و برسی آن میپردازند. شعار او در کل دوران بلاگری‌اش (خوشی‌ها می‌توانند تکراری باشند) بوده؛ و تاکنون با انتشار نزدیک به ۴۵۸ پست یک میلیون دنبال‌کننده دارد. شاهرخ استخری در ابتدا مدعی شده بود که همسرش هیچ‌گونه علاقه برای انتشار تصاویر خود ندارد؛ اما پس از چندین سال سپیده تصمیم گرفت تا کم‌کم فعالیت خود را به‌عنوان یک بلاگر آغاز کند. به دلیل علاقه شدیدی که به عکاسی و هنر داشته در دانشگاه نیز رشته گرافیک را انتخاب کرد و تا مقطع کارشناسی در آن مشغول به تحصیل شد. اگر درباره لیست بلاگرهای تهرانی سوالی دارید، خوشحال می‌شویم در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

این گونه بلاگران ممکن است به تحقیقات و پژوهش‌های جدید همکاری کنند و برای افزایش دانش و آگاهی مخاطبان خود تلاش کنند. آمستردام به‌طور مؤثر از ویدئوهای بصری به‌عنوان بخشی حیاتی از استراتژی برندسازی شهری خود استفاده می‌کند و از این طریق جذابیت جهانی خود را افزایش می‌دهد و گردشگران را جذب می‌کند. کمپین «من آمستردام هستم» به نمادی از شهر تبدیل شده است و حروف بزرگ آن در سراسر شهر فرصت‌های عکاسی جذابی در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. جلوه‌های بصری این کمپین به‌طور گسترده در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند و به ایجاد یک برند متمایز کمک می‌کنند که برای مردم محلی و گردشگران جذاب است. ویدئوهای بصری این دوگانگی را به نمایش می‌گذارند و معابد تاریخی را در کنار آسمان‌خراش‌های مدرن به تصویر می‌کشند و در نتیجه مخاطبان متنوعی را جذب می‌کنند که به میراث یا نوآوری علاقه دارند.

قبل از مشاهده لیست بلاگرهای تبریزی، به انواع کسب‌وکارهایی اشاره می‌کنیم که می‌توانند از همکاری با این بلاگرها بیشترین بهره را ببرند. در این نوع از بلاگری، در خصوص تکنولوژی های جدید روز دنیا صحبت می‌شود. این افراد مرتب پیج خود را به روز رسانی می‌کنند و اخبار و مطالب جدیدی برای مخاطبین مختلف اینستاگرام قرار می‌دهند. بلاگر دکوراسیون با شناخت رنگ‌ها، نحوه چیدمان منزل، چگونگی قرار گرفتن اسباب و اثاثیه، افراد را در اینستاگرام به سمت پیج خود جذب می‌کنند. اهورا نیازی یکی از بلاگرهای مطرح ایرانی در زمینه فناوری و تکنولوژی است.

بلاگر https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
اینجا کلیک کنید